BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 19

fobia tengok phobia 2

Sememangnya aku tak berapa gemar nak tengok cerita genre seram+suspen nih..Lagi lagi kalau cerita thai..nanti lagi banyak tutup mate dari tengok.Ini aku...tgk sambil tutup separuh mata..tak tau aku nampak ke tak...jerit da jerit dah..yang mana pondan da kuar suara jantan.yang perempuan mengilai nak sama macam hantu phobia tu...tapi ada jugak yang sopan.Ini style budak sebelah kanan aku...fara nama die..menjerit pon suara halus je..expression lebih kepada mimik2 muka. Yang buat kitorang lagi suspense...kitorg duduk front seat..camni lah gayanye:Patah jugak la tengkok 2 jam tu dok mendongak je..Kuar hall,ada yang hilang suara ada yang popcorn kat bontot..semua gara gara penangan phobia.Untuk penggemar cerita seram+suspense.,sila la tengok cerita nih..berbaloi-baloi!

0 comment: