BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 25

::pusing PENING pusing::



Pening kepala otak bila nak melayan 1001 macam perangai orang. Hidup sebagai manusia ni,kena la selalu berpesan-pesan dan nasihat-menasihati. Aku selalu berpesan. Jangan itu dan jangan ini. Nanti buruk jadinya. Aku cakap ni bukan la nak tunjuk aku baik macam malaikat (begitu suci dan murni)..Tapi dah tak tahan dengan sikap manusia yang suka menyalah kan orang lain.huh!

Wahai manusia,berfikir la sebelum bicara. Tak semua kata-kata perlu dihambur dengan nada suara frekuensi tinggi. Bukan salah aku rasanya. Aku dah pesan,jangan [dot dot dot]...Tapi kau buat jugak. Bila sesuatu yang buruk terjadi baru kau tau. At the end kau salahkan aku jugak. hmmmm.....Manusia, manusia.......

Perlu ke aku record suara aku bile aku berpesan-pesan?

4 comment:

Angeline said...

relax2 bah...jgn epningkan kepala.
http://coretanmayaku.blogspot.com/

anys said...

besa la manusia memangcm tuh....
salah dia kita yg salah...
tapi xsuma org cm tuh...
xpa2 relax2...

Sendra said...

aku selalu sabar je doh dgn kau..kau selalu buat aku pening juga..aku nasihat kau tak dgr,tapi aku sabar je juga..haha..tiba2 je aku.weyh,baca latest entry aku..aku takut pulak..dah lah aku cerita perihal lelaki ppuan..komen sikit bahh.

nurain said...

aku kuran suke pesan2 ni, tapi kalo aku dah pesan, berpekik la gaynye~