BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 14

AADK tahan anak pelakon.

seorang pelakon lelaki ditahan di kepong kerana memiliki 200 gram syabu dan 800 gram kokain. malah juga memiliki mini kilang memproses dadah tersebut di rumah sewanya.pelakon tersebut yang telah mempunyai isteri dan anak ditahan bersama teman wanita nya yang berusia 23 tahun.ibu pelakon yang merupakan seniwati cuma hanya mampu merenung nasib anaknya...pelakon tersebut betul betul menempah tali gantung.


"kamu tetap anak mama"-metro ahad

7 comment:

zella y said...

ksian sgt...

mcm xcaye je benjy yg kena tangkap tu...

she said...

tu la pasal..tapi semua nya masih dalam siasatan kan????tunggu je la...

hikayatmoden said...

dgr citer pernah kantoi dh dulu....
tp lepas sbb ade kabel
tak tahu la kes skrg mcm mane
plak....

she said...

mungkin bakal terlepas sekali lagi...

Kamsiah said...

hmmmm...ada teman wanita walaupun dah ada anak bini...
takde job kut...tp nak hidup mewah...

she said...

tu la namanya tak bersyukur...dah ada yang nak sehidup semati tapi tak nampak.la ni ada ke gf dia tuh nak setia ngan dia bila masuk penjara nanti?? takde maknenye kan...
kalau bab hidup mewah tu dah lumrah manusia..serba tak cukup sebab makin ada duet makin banyak la kehendak yang jadi keperluan...mana nak cukup duetnya..

Sendra said...

weyh..muka tensi tu..apesal kau cengkung sangat weyh?