BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 1

nur kasih last episode mengundang

nampak?kurang jelas???lihat gambar dibawahtak penah dibuat orang kat umah time tgk tv...tapi gara gara nurkasih,takot berebut ngan tuan punye tv,,jadi camnilah..

12 comment:

Anonymous said...

nur ya nur...

Cassendra said...

yaa..sgt mengundang utk sampai kena book tv segala..hahhaha..jgn sedih dan rasa terundang syima,sebab "Tuhan tidak akan menguji manusia yang di luar batas kemampuannya"..hahhah..ayat adam nur kasih juga aku bagi kau..

pauhputik said...

mak ai sampai cam2 skali fanatik tgk nur kasih... best ke cite tu???

member ramai tgk, tadi kawe x dop maso nok tgk....

sakaKun™ 2009 © said...

hahahah

de jgk cmneh .....

Budak Malu818 said...

aiyo~
sampai macam tuh skali..
obses btol..huk2~
tapi,cite eny dpat kalahkan sinetron ntah ape bende..
hahaa..
go go go malay drama!

she said...

SENDRA: mesti woo..kalau tak mampus ayah aku tengok cite mat saleh...kalau la cite nur kasih tu cite seksi meksi mesti tak yah kene book segale..

PAUHPUTIK: tgk jgn tak tgk!!!crite yang agak mendedahkan sikap manusia.sebijik macam real life.sebab tu mantap...

black_mel said...

haha...nasib baik sy x fanatik n x minat sgt...hehe..

onniey84 said...

ahhaha..lawak ler...saper buat ni

Apih said...

addict giler.. haha

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

pergh.. memang tak pernah dibuat orang. bagus2x,

nurain said...

nagahhaa..idea yang bagus..i shud do this at home. book for music bank!

Mr ProPiTo said...

hahaha, lawak la.. leh wat camtu..tak terpikir la pulak